03 July 2011

Assalamualaikum , apa khabo orang kampung ? haha , orang bandar sekali lahh . cehhh , kali ni cek ada cerita nak habaq kat hampa . tajuk dia ' HARI SUKAN ' . okay ? malas nak speaking orang kampung dah . dahdah . semalam hari sukan smk victoria yang ke - 108 , tak sangka dah tua bangka dah . tapi still berjasa sekolah tu kann , haha . dan raptai yang memenatkan telah dilangsungkan selama 2 hari . letih , hitam , lapar semua ada time tu . haih , lepas tu sports day berlangsung . band masuk padang , lepas tu giliran kitorang nak buat kawalan . masuk , semua pandang . wekk , perasan . haha . then tunggu sekejap . ingatkan lama lagi , dalam hati . chill , baru lima minit . tgk tgk dia dah sampai . ish , tak feel langsung , VIP datang . buat muka blur , haha . tak baik kutuk . sbb muka aku lagi blur kan kan ? haa , dia check baju then dah habis dahh . keluar padang , penat sikit lahh . kena jemur tadi , lepas tu tak boleh bukak mafla lagi duhh , aiyoo . tercekik aku dibuatnya . then Papa Haffiz kata dekat depan rumah dia dalam hostel ada 100 plus . fuhh , aku , farrukh dgn sudin terus cepat cepat balik hostel pergi ambik air tu . tgk tgk takde -.- ish , rasa nak mencarut je time tu . apa apa lah , pasrah jelah kan . nak buat macam mana . lepas tu balik bilik , baring baring nak ambik angin sikit . tiba tiba rasa sejuk semacam . mimpi jugaklah aku dekat situ . haha . bangun bangun terus lari pergi padang . ada square . orang tarik tali dgn ambik hadiah . aku halau form6 yang menyibuk tuu . dia senyum je dkt aku then belah . haha , malu dia XD lepas tu , baris then terus buat hakka . semangat gila , whooaaa . ehh , sebelum hakka tu last pose . hmm , tabik hirmat dkt flag kejohanan olahraga tu . sedih . haha , lepas tu baru hakka . then balik tukar baju putih nak balik hostel nak siap siap balik rumah . hee , excited kott . haha , nak tunggu mama dgn abah keluar rumah memang sekejap . sejam tunggu diorang baru sampai . tu pun aku terlelap dkt hostel sbb tunggu diorang . haih , diorang sampai pun aku kena call jugak . haha , then masuk kereta rasa sejuk air cond . lepas tu duduk kejap je . salam mama dgn abah dulu . lepas tu terus abah tanya pasal report card . aku terpaku , hahahahaha . aku jawab apa entah . tgh ngantok kan . then balik . ingatkan dekat rumah daaa . tgk tgk ada dekat pizza hut wangsa maju dahh . dgn makcik sebelah aku tuu . haha , pergi makan sedappppppp . then malam tu jalan jalan dgn kakak dkt wangsa walk . lepas tu balik , hantar makcik aku , terus balik rumah . dan online sampai 3 pagi . okayy , dah habis cerita . lain kali update lagi ehh ? kbye .


takecareloveyoumydarling :)