01 June 2011

Morning everybody , bangun awal kan aku hari ni ? haha , tu pun mama kejut sebab nak kunci pintu . Mula-mula ingat nak pergi jogging . Semalam punya plan lahh . Rupa-rupanya aku jogging dalam tidur .


Ish , mama aku kata pagi pagi aku mamai lari atas katil ( dalam position baring ) . biar betul , aku sedar time aku lari tu , tapi aku takdapat kawal badan aku . Maybe sebab letih sangat kottt . Semalam aku beraksi dekat rumah sebab nak cari sim card aku yang hilang tu .


Sedih gila baii , macam macam mood aku ada semalam . Nak maki hamun orang , tuduh tuduh orang , pergi majal orang . Haih , aku boleh jadi gila tak jumpa sim card aku ni . And semalam aku mimpi aku jadi waiter . 


Waiter ? haha , buat lawak kan ? semua jenis makcik aku jumpa . Alien alien sekali aku bedal . hahaha . nak mintak order punyalah susah , macam nak mintak duit sejuta dari diorang . Dah order banyak banyak pergi cancel . haha . 


Lepas tu , mimpi naik basikal pulak . Hee , best gila kott . Ber-racing aku dgn pakcik yang naik kereta evo tu , dia pandang rendah aku naik basikal balik kampung ? okay pakcik , takpa . Aku pun mula berkayuh laju . haha , pakcik tu speeding laju gila , lepastu dia tgk sidemirror . aku ada dekat belakang dia tgh kayuh basikal . Dia terkejut beruk lalu terus accident dekat tol . 


Maklumlahh , mimpi . Semuua yang diharapkan menjadi kenyataan . haha , okaylah . Dah nak pergi mandi ni . Busuk sangat bau badan , harap-harap korang mimpi best best . Kbye , Take Care Of Yourself . 





P/S :                          -Dream Until Your Dreams Comes True-
-Justin Bieber -